فهرست بستن

آموزشگاه فنی حرفه ای پویاگران

آموزشگاه کامپیوتر  و حسابداری تهرانسر با مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای کشور

به راحتی با فراگیری مهارت های کامپیوتر چند گام از دیگران جلوتر بروید.      •به راحتی وارد بازار کار شوید.    به راحتی دیپلم کاردانش بگیرید.

اساتید آموزشگاه کامپیوتر پویاگران با پروژه های تمرینی در پایان هر جلسه به حرفه ای شدن شما در مهارت فراگرفته شده کمک می کنند. تا بتوانید با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت در آموزشگاه کامپیوتر تهرانسر آموزش ببینید.
در پایان دوره مدرک معتبر  از آموزشگاه فنی و حرفه ای می گیرید:
•قابل ارائه به شرکتهای دولتی و خصوصی جهت استخدام

•با ارائه مدرک فنی حرفه ای جهت دریافت وام خوداشتغالی (کمیته امداد، بانکها و موسسات مالی اعتباری)
•دارای ارزش ترجمه جهت مهاجرت و اخذ اقامت در سایر کشورها
•ارائه به مدارس بزرگسال جهت گذراندن دروس مهارتی و اخذ دیپلم کاردانش (آموزش وپرورش)

c++
corel
icdl 1
linux
java
network
word-excel
ilistrator
indesign
php
photoshop
Web site
pyton
type
wordpress
با در نظر گرفتن استانـداردهای بین المللی ارائه شده از سـازمـان فنـی حرفـه ای کشور دوره های آموزشی خود پایه ریزی نموده ایم ما در آموزشگاه کامپیوتر تهرانسر به شما کمک می کنیم تا براساس اهــداف خود دوره مورد نظر را انتخاب کنید و یک گـرایش تحصیلی ـ شغلی درآمدزا و جذاب برای خود رقم زنید. یادگیری پروژه محور به کارآموزان کمک می کند که هم بدانند و هم عمل کنند. کارآموز خسته و بی تفاوت را به مشارکت وا می‌دارد و به آن انگیزه می‌دهد.

آموزشگاه کامپیوتر  و حسابداری تهرانسر (پـــویــاگـران) همواره کوشیده است توازن منطقی بین نیازهای بازار کار و توانایی فنی متقاضیان را برقرار نموده و با ارائه آخرین روش های آموزشی علاوه بر تحصیلات آکادمیک در صنعت نیز مشغول به کار می باشند.

آموزش هوش مصنوعی برای کسانی که در زمینه علوم کامپیوتری و برنامه‌نویسی دارای تجربه هستند، می‌تواند بسیار ساده و قابل‌فهم باشد و این امکان برای آنها وجود دارد که در زمان کوتاهی، مفاهیم هوش مصنوعی را فرابگیرند. اما هوش مصنوعی برای کسانی که تعامل زیادی با کامپیوتر و علوم مرتبط با آن نداشته‌اند، می‌تواند به همان اندازه دشوار باشد. پس‌ همانطور که اشاره شد، بهتر است کسانی که به یادگیری هوش مصنوعی علاقه‌مند هستند اما در دانش پایه پیش‌نیاز آن ضعف دارند، ابتدا در دوره‌های آموزشی رشته‌های پیش‌نیاز،بخصوص برنامه‌نویسی و پایتون شرکت کنید تا بتوانید با سرعت بیشتری به یک متخصص هوش مصنوعی تمام‌عیار بدل شوید.

آیا برنامه نویسی ترسناک است؟ هم بله هم خیر

اگر طی دوران تحصیل با ریاضی مشکل داشته اید احتمالا نگران حضور در کلاس برنامه نویسی خواهید بود.
احتمالا شما هم داستان های ترسناکی را درباره کلاس های برنامه نویسی و نتیجه نگرفتن در آن شنیده اید.
عدم موفقیت در دوره های برنامه نویسی پیشرفته به دلایل خاصی مثل عدم تناسب دوره با دانش‌تان در زمینه کامپیوتر ارتباط دارد. برای انتخاب دوره برنامه نویسی باید مواردی از قبیل زیر را در نظر بگیرید:
آیا سطح دوره با دانش شما از کامپیوتر همخوانی دارد؟
آیا فناوری که طی آن آموزش داده می شود در شغل شما کاربرد دارد؟
آیا مهارت های آموزشی آن به بهبود رزومه شما کمک خواهد کرد؟
آیا دوره مورد نظر سطح مهارت شما را در زمینه مطالعاتی فعلی افزایش خواهد داد؟

پاسخ به این سوالات همیشه آسان نیست.

در دوره های برنامه نویسی چه مواردی آموزش داده می شوند؟

یک دانش آموز پرستاری ممکن است پیش از ورود به این رشته از لزوم استفاده از نرم افزارهای صفحه گسترده برای جمع آوری اطلاعات بیمار، اطلاعی نداشته باشد اما تسلط بر چگونگی خودکارسازی صفحات گسترده با استفاده از کدها او را یک سر و گردن بالاتر از همکارانش قرار می دهد.
از سوی دیگر دانشجویان بیوفناوری هم اغلب نمی دانند که در صورت استخدام در یک شرکت بزرگ دارویی با پایگاه داده های بزرگ سروکار خواهند داشت که می توان با استفاده از برنامه های ساده جاوا آنها را خودکار سازی کرده و حجم زیادی از کار را کاهش داد.
بنابرین اگر از چالش های کاری پیشرو اطلاع ندارید، بر چه اساسی دوره برنامه نویسی را انتخاب خواهید کرد؟

برای انتخاب دوره مناسب سه گام زیر را پیش رو دارد:
از اساتیدی که سابقه کار در زمینه مورد نظر را دارند در مورد مهارت های برنامه نویسی مناسب سوال کنید
توضیحات دوره برنامه نویسی، سرفصل دوره و مهارت های ذکر شده در آن را بخوانید
دوره ای مناسب با سطح دانشتان را انتخاب کنید
پیش از هر چیز اجازه دهید به مهارت هایی که در دوره برنامه نویسی آموزش داده می شوند نگاهی بیندازیم.

۴ مهارت مهمی که برنامه نویسی به شما آموزش می دهد

بسیاری از مردم فکر می کنند در صورت شرکت در کلاس های برنامه نویسی با تعدادی خوره کامپیوتر همکلاس شده و استاد هم از کلمات و عباراتی استفاده می کند که تا حالا به گوششان نخورده است.
با این حال واقعیت این است که کلاس های برنامه نویسی با هم تفاوت زیادی دارند. در واقع کلاس های مقدماتی کد نویسی اصلا عجیب و غریب نیستند. در این موارد استاد معمولا از موارد پایه ای شروع کرده و اصول اساسی و لازم را به شما آموزش می دهد. پس از گذراندن این دوره با عبارت ها و مفاهیم لازم در دوره های متوسطه و پیشرفته تر آشنا خواهید شد.
مهمترین مواردی که در این دوره ها آموزش داده می وشود عبارتند از :

۱. حل مساله

برنامه ریزی برای کدنویسی شامل ترسیم نمودار جریان Flow Diagram – منطق برنامه است. در این فرایند استفاده از منطق های if-then و While در تصمیم گیری ها به شما آموزش داده می شوند.
در این فرایند اگر مسئله ای درست باشد، تصمیم خاصی اتخاذ می شود، به عبارت دیگر درستی منطق مسئله در نهایت به راه حل های نهایی ختم می شود. فرایند حل مسئله در زمینه های خارج از علوم کامپیوتر هم کاربرد دارد، برای مثال در آنالیز نشانه های بیماری و تجویز نسخه به پزشکان کمک می کند.

دوره برنامه نویسی تهرانسر

۲. تصمیم گیری

یکی دیگر از بخش های برنامه نویسی شامل تعریف متغیرهایی است که می توانند روی فرایند تصمیم گذار باشد. از این متغیرها برای اجرای محاسبات یا انجام مقایسه استفاده می شود. بنابرین درک و تعریف این متغیرها بخشی مهم از هر فرایند تصمیم گیری است.
برای مثال در زمینه های مالی تعریف متغیرهای اثر گذار بر ارزش سهام کمپانی به ارائه توصیه های بهتر برای سرمایه گذاری منجر می شود.

۳. همکاری موثر با دیگران

یکی دیگر از بخش های مهم برنامه نویسی یادگیری ساختار بندی کدها به صورت ماژولار و سازماندهی آنها در کنار دیگر قطعه کدها برای تشکیل یک برنامه کامل است.
بسیاری از کلاس های برنامه نویسی دارای پروژه های گروهی هستند که طی آن هر فرد مسئول نوشتن یک ماژول خاص از کد است. همکاری با اعضای دیگر گروه و حتی تیم های دیگر به منظور تعریف بخش های کوچکتر از مسئله و حل آن مهارت ارزشمندی است که در شغل آینده به شما کمک بسیاری می کند.

دوره برنامه نویسی تهرانسر

۴. افزیش خلاقیت

بخش مهمی از تعریف جریان و منطق برنامه به خلاقیت فرد مربوط می شود. شما به عنوان یک برنامه نویس باید واسط کاربری گرافیکی را به گونه ای طراحی کنید که برای کاربران نوآورانه بوده و از جنبه های زیبایی شناسی هم برخوردار باشد. علاوه بر این باید با مدیریت نیازهای غیرمنتظره کاربران هم آشنایی پیدا کنید.
این فرایند فکری، از طریق تصور کردن خود در موقعیت کاربر و نگریستن به جهان از دید آنها به تفکر خارج از چارچوب و نوآورانه تر منجر می شود.

 

دوره برنامه نویسی تهرانسر

آموزشگاه کامپیوتر تهرانسر