فهرست بستن

لیست بهترین آموزشگاه کامپیوتر در تهرانسر تهران 1

لیست بهترین آموزشگاه کامپیوتر در تهرانسر تهران

لیست بهترین آموزشگاه کامپیوتر در تهرانسر تهران

آموزشگاه کامپیوتر تهرانسر با ارائه مهارت هاي دسته اول به فراگيران آنها را براي ورود به دنياي کسب و کار آماده مي سازد. آموزشگاه کامپیوتر تهرانسر با توجه به اين امر که تغييرات در دنياي بازار کسب و کار و صنعت و سطح نيازمندي ها و مهارت ها را تغيير داده که لازمه پاسخگويي به اين تغييرات، آموزش هاي انعطاف پذيري است که به فراگيران نحوه برخورد درست با محيط هاي جديد و حل مساله را ارائه دهد.

چنانکه فراگيران بعد از آموزش قادر باشند مهارت هاي شغلي مهمي را همانند برقراري ارتباط، تعهد کاري، وقت شناسي، حل مساله، کارگروهي، خودمديريتي، برنامه ريزي و سازماندهي و آشنايي با فناوري را بياموزند که امروزه براي شاغل شدن امري واجب و ضروري هستند.

چرا در پویاگران ثبت نام کنیم؟

می‌خواهید پس از گذراندن دوره ها بلافاصله مشغول به کار شوید؟می‌خواهید وقتی برای مصاحبه مراجعه می‌کنید حرفی برای گفتن داشته باشید و مدارک تخصصی شما تأیید شود و مورد توجه قرار گیرد؟می‌خواهید شغلی با درآمد بالا داشته باشید؟

شما پس از گذراندن دوره ها در آموزشگاه کامپیوتر ـ حسابداری پویاگران براحتی می‌توانید به عنوان نیروی متخصص وارد بازار کار شوید. تمامی دوره ها در آموزشگاه کامپیوتر تهرانسر به صورت کاملا عملی و کاربردی بوده است. همین حالا ثبت نام کنید فرصت را از دست ندهید.

 دور های آموزشی

دوره های آموزشگاه کامپیوتر تهرانسر ، به دو صورت کلی حضوری و غیر حضوری قابل برگزاری است. دوره های حضوری (عمومی، نیمه خصوصی و خصوصی) پذیرای تمامی کارآموزان و دانشجویان علاقمند از استان تهران خواهد بود.

فیلم های آموزشی به طور اختصاصی از سوی اساتید آموزشگاه کامپیوتر تهرانسر تهیه شده است که در دوره های مجازی نیز به این صورت خواهد بود که کارآموزان و دانشجویان در یکی از گروه های پیام رسان هایی چون واتساپ فیلم های آموزشی مربوط به دوره خود را دریافت می کنند.

 

لیست بهترین آموزشگاه کامپیوتر در تهرانسر تهران

مزایای دیپلم فنی و حرفه ای آموزشگاه کامپیوتر در تهرانسر

امکان دریافت وام خوداشتغالی
دریافت گواهینامه بین المللی
داشتن امتیاز بیشتر در مصاحبه های مهاجرتی
اولویت استخدام و اشتغال در مراکز دولتی و خصوصی
اخذ دیپلم رسمی از آموزش و پرورش و امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر

لیست بهترین آموزشگاه کامپیوتر در تهرانسر تهران

در آموزشگاه کامپیوتر پویاگران ….

با در نظر گرفتن استانـداردهای بین المللی ارائه شده از سـازمـان فنـی حرفـه ای کشور دوره های آموزشی خود پایه ریزی نموده ایم ما در آموزشگاه کامپیوتر تهرانسر به شما کمک می کنیم تا براساس اهــداف خود دوره مورد نظر را انتخاب کنید و یک گـرایش تحصیلی ـ شغلی درآمدزا و جذاب برای خود رقم زنید. یادگیری پروژه محور به کارآموزان کمک می کند که هم بدانند و هم عمل کنند. کارآموز خسته و بی تفاوت را به مشارکت وا می‌دارد و به آن انگیزه می‌دهد.

کلاس های به صورت کاملا حضوری بوده و پس از اتمام هر جلسه به کارآموزان پروژه هایی برای انجام داده می شود که به صورت آنلاین در واتساپ پاسخگو پرسش های شما در زمینه محتوا و پروژه که باید انجام بدید هستیم تا شما تجربه آموزشی خوبی را آموزشگاه کامپیوتر تهرانسر پویاگران داشته باشید.

همچنین در دنیای امروز که کسب و کارها دارای رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر هستند دیگر کسب و کار بشکل سنتی دیگر پاسخگو نیست و لازم است تا در کنار کسب و کار سنتی خود یک سایت داشته باشند، لازم است تا سایت خود را به یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت بسپارید. اما مشکل از جایی شروع می شود که قرار است پروژه خود را به کارمندان بسپارید و اگر از امر طراحی سایت سر رشته ای نداشته باشید لازم است تا در یک آموزشگاه طراحی سایت شرکت نمایید و دوره طراحی سایت را آموزش ببنید آموزشگاه کامپیوتر تهرانسر پویاگران این امکان را برای شما فراهم آورده است که صورت کاملا پروژه محور چندین سایت را از ابتدا تا انتها طراحی و اجرا نمایید.

لیست بهترین آموزشگاه کامپیوتر در تهرانسر تهران

مشاوره و تلفن تماس:

برای ترفیع نیاز به مهارت است، با گذراندن دوره ها سطح مهارت خود را افزایش داده و به ارتقا شغلی و افزایش درآمد دست می یابید برای مشاهده دوره های آموزشی کلیک کنید و یا برای مشاوره شماره تلفن 02144592214 تماس حاصل فرمایید

 

 

لیست بهترین آموزشگاه کامپیوتر در تهرانسر تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *