فهرست بستن

1-دوره آموزش اکسل پیشرفته

آموزش اکسل پیشرفته

دوره آموزش اکسل پیشرفته یک دوره آموزشی کامل و جامع در زمینه آموزش تخصصی و حرفه ای کار با نرم افزار اکسل در سطوح پیشرفته می باشد. اکسل یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای مجموعه Office کمپانی مایکروسافت است که به دلیل قابلیت های کاربردی متنوعی که دارد ، مورد توجه ویژه تمامی افراد ، به خصوص سازمان ها و مجموعه های اداری قرار گرفته است. کمتر کسی وجود دارد که نام اکسل را حتی برای یکبار ، به ویژه در آگهی های استخدام ، نشنیده باشد. نرم افزار اکسل در سرتاسر جهان کاربران بسیار زیادی دارد اما به جرئت می توان گفت که اکثر این کاربران حتی با 20 درصد از قابلیت های اکسل هم آشنا نیستند.

 

کار کردن با اکسل تنها در وارد کردن و ذخیره اطلاعات ، سازماندهی جداول و فرم ها و انجام یک سری محاسبات ساده خلاصه نمی شود.


آموزش اکسل پیشرفته

دوره اکسل پیشرفته

 

اکسل را قورت بده!

اکسل آن طور که شاید در ظاهر به نظر برسد ، نرم افزار ساده و پیش پا افتاده ای نیست. این نرم افزار دنیای بی کرانی از اطلاعات ، داده ها ، سطرها ، ستون ها ، جداول ، فرم ها ، توابع ، فرمول ها و نمودارهاست که برای انجام ساده ترین تا پیچیده ترین اعمال محاسباتی و اطلاعاتی مورد استفاده قرار می گیرند.

به همین دلیل است که اکسل را یک نرم افزار صفحه گسترده می نامند. بنابراین مطمئناً کار کردن با این نرم افزار در سطوح بالا برای انجام اعمال محاسباتی و آماری پیشرفته و دست یافتن به قابلیت های پیچیده آن ، مستلزم پشت سر گذراندن دوره های آموزش اکسل پیشرفته می باشد.

شما می توانید با ثبت نام در دوره اکسل پیشرفته آموزشگاه پویاگران ، در یک فضای آموزشی تعاملی ، دوستانه و کارگاهی ، زیر نظر مجرب ترین اساتید ، تنها در 24 ساعت اکسل را قورت دهید!

 


در دوره اکسل پیشرفته چه چیزی می آموزید؟

در دوره اکسل پیشرفته می آموزید که چگونه انواع داده ها را در حوزه های مختلف محاسباتی ، اطلاعاتی ، آماری و … پردازش و سازماندهی کنید.

ثبت ، بررسی و پردازش انواع داده ها

انجام انواع محسابات روزانه و محاسبات پیچیده کلی

تهیه فرم های اطلاعاتی و آماری گوناگون

تهیه گزارش های اطلاعاتی و آماری در سطوح مختلف

ایجاد نمودارها ، چارت ها و گراف ها برای بررسی های آماری

کار کردن با انواع توابع محاسباتی ، منطقی ، آماری و …

فرمول نویسی برای انجام اعمال محاسباتی جدید

ایجاد نمودارها و جداول آماری و محاسباتی جهت تخمین و پیش بینی داده ها

آنالیز داده ها و بررسی رفتار و عملکرد آن ها

درصدگیری و محاسبات درصدی داده ها

ایجاد انواع سیستم های محاسباتی اطلاعاتی و آماری تخصصی مانند سیستم حسابداری

تمامی این موارد به همراه بسیاری از مباحث کاربردی دیگر به صورت کامل ، در قالب دروس تئوری و پروژه های کارگاهی ، در دوره اکسل پیشرفته آموزشگاه کامپیوتر پویاگران خدمت هنرجویان گرامی آموزش داده می شود.

آموزش اکسل پیشرفته

آموزش اکسل پیشرفته کاربردی

 

کاربرد آموزش اکسل

در واقع می توان گفت با آموزش اکسل شما یک نرم افزار همه فن حریف را فراگرفته اید که به عنوان یک دستیار همه کاره ، مدیریت انواع پروژه های شخصی و سازمانی را برای ما ساده می نماید. با شرکت در کلاس آموزش اکسل پیشرفته می توان این دستیار هوشمند را به راحتی و در کمترین زمان به استخدام خود درآورد.

 

10 کاربرد مهم اکسل

نرم افزار مایکروسافت اکسل به دلیل کاربردها و قابلیت های متنوعی که دارد ، برای تجزیه ، تحلیل و پردازش اطلاعات و انجام اعمال محاسباتی ، اطلاعاتی و آماری مختلف در انواع سازمان ها ، ارگان ها ، مجموعه های اداری و … مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله متداول ترین کاربردهای این نرم افزار ، می توان موارد زیر را برشمرد :

 

تهیه و پردازش داده ها و نمودارهای زلزله نگاری

تهیه و پردازش داده ها و نمودارهای هواشناسی

تهیه و پردازش داده ها و نمودارهای محاسباتی و تحلیلی بورس و بازارهای سرمایه

تهیه و ثبت انواع فرم ها و فاکتورهای خرید و فروش

ایجاد انواع سیستم های حسابداری

ایجاد انواع سیستم های محاسبه حقوق و پاداش

ایجاد انواع سیستم های ثبت حضور

انجام محاسبات نقشه برداری

انجام محاسبات متره و براورد

آموزش اکسل پیشرفته

 

 

مخاطبین دوره آموزش اکسل پیشرفته

اگر بخواهیم مخاطبین دوره اکسل پیشرفته را نام ببریم ، باید ده ها صفحه لیست تهیه کنیم. چرا که هر فردی حتی در امور روزمره و شخصی خود می تواند از این نرم افزار بهره ببرد. امروزه کمتر ارگان و شرکتی وجود دارد که در امور ریز و درشت اطلاعاتی و مالی خود از اکسل استفاده نکند. اما به هر حال در لیست زیر تعدادی از سرشناس ترین مخاطبین دوره آموزش اکسل پیشرفته را برای شما آورده ایم :

دانش آموزان و دانشجویان کلیه رشته ها

دانشجویان و مهندسین رشته صنایع

دانشجویان و مهندسین عمران و معماری

دانشجویان و فارغ االتحصیلان رشته های آماری و مدیریتی

مدیران مالی

مدیران اجرایی

مسئولین فروش

فعالان حوزه حسابداری

فعالان حوزه دفترداری

فعالان حوزه انبارداری

و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *